Goede avond iedereen,
Gisteren een dagje met ons gezinnetje naar Toverland geweest. Er heerste een gezellige drukte maar al bij al was het goed te doen. En de weersgoden waren ons goed gezind hé, dat kunde vandaag niet zeggen zenne.
Vandaag moesten we naar een feestje gaan van Quincy, Tibo zijn achternichtje. Ze werd twee jaar .
Daar hoort natuurlijk een bijpassend kaartje bij .
Ik zag in de Silhouette Store een leuk snijbestand van een kaart. Het was een vrij eenvoudig bestandje, ik heb er alleen een 2 en enkele ballonnetjes aan toegevoegd. Wat vinden jullie ?
Gebruikt materiaal :
- cardstock SU : crumb cake, whisper white, coastal cabana en
melon mambo
- snijbestand uit Silhouette online store
- cuttlebug mallen
Fijne zaterdag nog,
Ilse
xxx
.jpg)