Pagina's

Posts tonen met het label cuttlebug mallen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label cuttlebug mallen. Alle posts tonen

zaterdag 11 april 2015

Happy Birthday Quincy

Goede avond iedereen,

Gisteren een dagje met ons gezinnetje naar Toverland geweest. Er heerste een gezellige drukte maar al bij al was het goed te doen. En de weersgoden waren ons goed gezind hé, dat kunde vandaag niet zeggen zenne.

Vandaag moesten we naar een feestje gaan van Quincy, Tibo zijn achternichtje. Ze werd twee jaar .
Daar hoort natuurlijk een bijpassend kaartje bij .

Ik zag in de Silhouette Store een leuk snijbestand van een kaart. Het was een vrij eenvoudig bestandje, ik heb er alleen een 2 en enkele ballonnetjes aan toegevoegd. Wat vinden jullie ? 



Gebruikt materiaal :
- cardstock SU : crumb cake, whisper white, coastal cabana en 
   melon mambo
- snijbestand uit Silhouette online store
- cuttlebug mallen

Fijne zaterdag nog,
Ilse
xxx