Goede namiddag iedereen
Jammer genoeg hoort afscheid leven ook bij het leven. Iedereen wordt er vroeg of laat ooit wel eens mee geconfronteerd. Soms kan een mooi bijpassend kaartje het verdriet voor zij die achterblijven, verlichten.
Dit kaartje heb ik gemaakt met de kleuren licht grijs ( smokey slate ) en wit ( whisper white ) . Binnen in de kaart staat het tekstje : Sending Love & prayers.
Gebruikte materialen :
- gorgeous grunge stempel Stampin Up
- cardstock smoksey slate & whisper white Stampin Up
- Martha Stewart vlinderpons
- inkt Stampin Up
- stempelset met bloem van Stampin Up
- decorative label dies van Stampin Up
Fijne dag nog iedereen.
Liefs
Ilse
