Goede morgen lieve bloggertjes
Een collega van ons vertrekt eind van de maand voor drie lange maanden naar een revalidatie instelling. Iemand vroeg me om een soort van good luck kaartje te maken, toen ik op het idee kwam om iets met de kikker vorm te maken uit de Silhouette Store .
Maar dan had ik weer het probleem van geen bijpassende stempel te hebben. Opgelost dan maar snel . Sinds eind december ben ik de trotse eigenaar van een Silhouette Mint, zo een klein toestelletje waar je zelf mee stempels kan maken. Ik hoop alleen dat de prijs van de stempels mettertijd iets zal dalen, want het is een kostelijke affaire anders.
Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- carstock en DSP Stampin Up
- decorative label tag van Stampin Up
- smalle label pons van Stampin Up
- wiebeloogjes
- Silhouette Cameo
- Silhouette Mint
fijne dag nog iedereen,
Liefs
Ilse
x
