Pagina's

Posts tonen met het label kerst. Alle posts tonen
Posts tonen met het label kerst. Alle posts tonen

dinsdag 5 januari 2016

Elfenkadoosje

Goede morgen iedereen

Laten we beginnen met iedereen een fantastisch 2016 toe te wensen. Ik hoop dat het gevuld mag zijn met veel liefde, warmte, vriendschap en creativiteit. Maar het meest voor name, is een goede gezondheid voor al diegenen die jullie nauw aan het hart liggen.

Ondertussen zijn de feestdagen achter de rug, en gaat alles stilletjes aan zijn normale gangetje. 
Jullie weten ondertussen misschien nog wel dat mijn ouders een stamcafeetje hebben, hier bij ons in het dorp. Ze gaan er geregeld met vrienden es naar toe. Dus we geven onze pa altijd bonnekes als kadootje omdat we hem daar het meeste plezier mee kunnen doen.

Het design kwam ik tegen op de silhouette store, maar ik vond het zo leuk dat ik het wou maken. Hier vind je de website van de ontwerpster.  


De bonnetjes zitten dus netjes in het doosje, leuk gepresenteerd hé ! 

Gebruikte materialen :
- cardstock van Stampin Up
- silhouette cameo

Fijne avond nog,
Liefs
Ilse