Pagina's

Posts tonen met het label moederdag. Alle posts tonen
Posts tonen met het label moederdag. Alle posts tonen

zaterdag 6 februari 2016

Nog eentje voor moederdag

Goede morgen liever bloggertjes

Dit setje wil ik jullie nog laten zien. Ook een setje voor Moederdag. Het zakje daarvoor heb ik net zoals het vorige, mijn inspiratie gehaald bij Pootles. Ze maakt zulke mooie zakjes en doosjes.

Ik moet nog aan de slag voor mijn mama. Ze wordt op 14 februari 70 jaar, dat kan al tellen hé. Dus daar moet ik wel een super mooie kaart voor maken. Mijn mama is mijn alles : mijn beste vriendin, mijn maatje . Dit geldt ook voor mijn papa hoor, en voor mijn man en zoontje natuurlijk ,-) Dus eigenlijk zou ik dit setje zo aan haar kunnen schenken :


Gebruikte materialen :
- This and that Epic Day DSP Stampin Up
- wasknijpertjes Acion
- witte kaartbasis Action
- doilie Cards & Wishes
- cardstock Stampin Up
- have a cuppa stempelset Stampin Up
- banner framelits Stampin Up
- sequins Stampin Up 

Fijne en creatieve dag nog iedereen
Dikke zoen
Ilse
xxx

zondag 24 januari 2016

World's best mother # 1

Goede namiddag iedereen

Ondertussen heb ik nieuw gekregen dat ik jammer genoeg niet geselecteerd ben voor de tweedaagse beurs, maar waarschijnlijk wel voor de najaarseditie. Maar niet getreurd : ik had een plan B achter de hand.
Op zaterdag  maart is er in een naburig dorpje een beursje, inschrijvingsgeld helemaal gratis . Dus dan ga ik daar lekker naar toe !

Vandaag wil ik jullie dit setje laten zien : een kaartje én een bijpassend tasje waarin je bijvoorbeeld pralinnekes kan stopppen. Het zakje heb ik gevonden op de blog van Pootles . Je moet zeker haar blog eens bezoeken als je van zakjes en doosjes en dergelijke houdt. 

Ik ga een aantal van deze setjes maken om mee te nemen naar de beurs. 



Gebruikte materialen :
- This and That Epic Day DSP Stampin Up
- cardstock Stampin Up
- lint Stampin Up
- circle pons Stampin Up
- A nice cuppa stempelset Stampin Up
- georgeouss grunge stempelset Stampin Up
- touw Cards & Wishes webwinkel

Fijne zondag iedereen,
Liefs
Ilse