Pagina's

zaterdag 31 oktober 2015

Mijn allereerste shaker kaart

Goede avond lieve blogvrienden

Vanavond is het hier lady's night ( lees Lara de hond en ik ); de zoon en de man zijn naar de voetbal . Match Westerlo tegen Club Brugge. Ik heb hen maar warm aangekleed want amaai, ik denk dat het dik kan tegenvallen buiten . 

Vandaag wil ik jullie mijn allereerste shaker kaart laten zien waar ik min of meer tevreden mee ben. De foto is misschien niet zo heel duidelijk omdat die windowsheet wat reflectie geeft. 

Ik ben wel te hevig geweest met het strooien van mijn sequins want mijn kerstbal zit een beetje te vol. Jeugdig enthousiasme zeker :p



Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- All is Calm DSP SU 2014
- cardstock SU
- inkt SU
- sequins SU
- windowsheet SU
- flurry of whishes bundle SU 
- embellished ornaments bundle SU ( uitgestanste kerstbalvorm ) 
- Snow Place bundle SU ( stempel Merry Christmas ) 

Geniet van jullie avond, Lara en ik gaan dit zeker doen ( ikke met ne heerlijke chocojenever in de zetel en ons Lara met een heerlijke kom fris water hi hi hi )

Liefs
Ilse
xxx

woensdag 28 oktober 2015

Nog een kerstkaartje

Goede namiddag allemaal

We zijn vorig weekend naar Port Zélande geweest met vrienden. Zalig gewoon ! En heel goed weer gehad. We hebben zondag - met een dikke pull aan weliswaar - nog ferm een terrasje gedaan.

Vandaag wil ik jullie nog een kaartje laten zien met de leuke Snow Place en bijpassende framelits. 


Ik vind dat zo een leuke set hé. 

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- cardstock SU
- DSP All is calm SU ( holiday cataloog 2014 )
- stempelset Snow Place SU
- snow friends framelits SU
- sequins SU
- window labels collection framelits

Fijne woensdag nog !
Liefs
Ilse
xxx

zondag 18 oktober 2015

We zijn terug in gank geschoten :)

Goede middag iedereen

Even een korte update van de zoon zijn pijnlijke ontmoeting met de hark. Ondertussen zijn de draadjes er uit en is alles super mooi genezen. Hij heeft van't weekend al terug mee gevoetbald en er eentje kunnen scoren. We kunnen dus met een gerust hart zeggen dat er gelukkig geen ontstekingen enzo in de wonde zijn geraakt. Er hangt nog 1 klein petoeterig korstje aan . Als dat er af is, kunnen we deze nare herinnering voorgoed klasseren ,-)

Vandaag al redelijk sportief bezig geweest : samen met het ventje met de hond gaan wandelen en een klein half uurtje gaan fietsen. Dit laatste om de kroketjes wat te laten zakken hihihi.



Deze heb ik vorig weekend gemaakt. Deels met nieuwe materialen, deels met oude spullen van vorig jaar.

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- cardstock SU
- DSP All is calm SU ( holiday cataloog 2014 )
- stempelset Snow Place SU
- snow friends framelits SU
- sequins SU
- dollie Cards & Wishes
- banners framelits dies

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Geniet nog van jullie zondag.

Liefs
Ilse

zondag 11 oktober 2015

Merry Christmas

Hello everybody

Inderdaad, het is heel erg lang geleden dat ik nog eens iets postte. Geen tijd gehad om te knutselen, en heel vaak zelfs geen goesting. En dan krijg ik niks gemaakt.

We hebben tussen door ook niet stilgezeten hoor thuis. We zijn nog steeds bezig om ons oerwoud ( onze achtertuin ) te fatsoeneren. Vorige week een ongeluk gebeurd met onze werkzaamheden. Marc en ik waren bezig, Tibo zat binnen met de hond. Toen kwam hij eens kijken wat we aant doen waren, trapt hij met zijn voet in de hark ( ja, die ik omgekeerd gelegd had GRRRRR ) . Gevolg : lelijke open en diepe vleeswonde dus naar spoed. De draadjes zijn er ondertussen uit, dus het is wel aan het genezen. 

Dit kaartje is nog eentje wat ik al liggen had. Het is ingekleurd met mijn watercolour pencils en geblenderd met de bleder pen van Stampin Up . 


Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- SU DSP All is calm ( holiday cataloog 2014 )
- cardstock SU
- doily van Cards and Wishes
- sequins SU 
- zilver lint SU
- mini tag Cards and Wishes
- nestabilities

Ik heb zoveel nieuwe materialen liggen uit de nieuwe holiday cataloog van Stampin Up , maar de goesting ontbreekt soms. Laten we hopen dat het snel terugkeert ,-) Ik heb Sarah  al gezegd dat ik tegen mijn man al zei van dit weekend minstens 1 kaartje met mijn nieuwe spullen te maken. En het is gelukt, juist de mini tag nog bevestigen en ie is klaar :)

Geniet van jullie zondag.
Liefs
Ilse
xxx

dinsdag 25 augustus 2015

Happy birthday TIBO

Goede morgen allemaal

Vandaag precies 12 jaar geleden ben ik bevallen van een prachtige zoon, Tibo. Ik wens je een héél toffe verjaardag mijn dikke vriend. 

We zijn de dag alvast begonnen met een stevig ontbijtje ! 

Bij jarig zijn hoort natuurlijk een bijpassend kaartje. Dit maakte ik voor Tibo , samen met een kadoosje waarin zijn kadootje zat ( een pre-order voor FIFA 2016 )




Gebruikte materialen :
- circle card thinlits
- celebration dies ( balon en vlaggetjes )
- little letters thinlit dies
- cherry on top DSP paper stack
- cardstock SU
- cijfers hout Action

Veel plezier nog allemaal!
Liefs
Ilse

zaterdag 22 augustus 2015

Merry Christmas says Tilda

Goede avond iedereen

Wat een zwoele dag vandaag hé. Lekker een plonsje gedaan in ons zwembadje. Dadelijk nog een wandeling maken met ons Lara, onze chocoladekleurige lab van drie jaar. Zo een schatje :)



Hier terug een kerstkaartje met mijn eigen retired collectie hi hi hi. Het meredeel van het gebruikte Stampin Up materiaal, komt uit de holiday catalogus van vorig jaar. Plek maken voor het nieuwe heet dat :p


Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- All is calm DSP SU
- pear piazzizz & lost lagoon cardstock SU
- starbust dies SU
- sequins SU
- magnolia stempel ingekleurd met aquarel kleurpotloden
- aqua painters SU
- hoekenpons SU
- mini tag Cards & whishes

Geniet nog van de zomerse avond.
Liefs
Ilse
xxx

woensdag 19 augustus 2015

Challenge #97 ~ Frame It


Goede namiddag iedereen

Ik zag hier in bloggerland kerstkaartjes met de vleet passeren en ik dacht bij mezelf : Meeuske, het wordt misschien toch tijd dat je der ook es aan gaat beginnen ,-) . 

Kennen jullie dat ook ? Zoveel spullen nog liggen in je voorraad en toch weer leuke dingen in de nieuwe cataloog gezien hebben ? Vandaar dat ik dacht dat het misschien wel es handig zou zijn om al een deel te verwerken, zodat ik plaats heb om het nieuwe te leggen ,-) De nieuwe holiday cataloog van Stampin up staat weer supervol leuke dingen, en ja, mijn verlanglijst is behoorlijk lang :) 

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij Chocolate, Coffee & Cards . De challenge was Frame it, en daar komt dit kaartje volgens mij perfect voor in aanmerking. 



Gebruikte materialen :
- kaartbasis Action
- cardstock SU : soft sky, pear piazzizz, 
- afdrukje Magnolia ingekleurd met watercolour penselen
- aquapainters SU
- on film dies SU
- all is calm DSP SU ( collectie vorig jaar )
- mini tagje van bij Cards & Wishes 
- corner punch SU
- zilver lintje SU
- sequins SU
- sneeuwvlokken

Fijne woensdag nog iedereen ! 
Liefs
Ilse