Pagina's

woensdag 30 december 2015

Kleurenkaartenteam : 12 de schakel : Zilver en zwart

Goede morgen bloggertjes

Ik ben zeer fier om jullie mijn kaartje te showen voor de de schakel van het kleurenkaartteam. Ik moet eerlijk bekennen, hoewel het nu dé ideale periode is om kaartjes te maken in de opgegeven kleurencombinatie, heb ik héél lang moeten nadenken wat ik wou maken. 
Niet dat ik het gewenste materiaal niet had hoor, integendeel, ik wist niet wat ik wou maken. 
Benieuwd ?
Dit is het geworden :



Gebruikte materialen :
- zwarte cardstock Stampin Up
- glitter cardstock Stampin Up
- embellished ornaments bundle Stampin Up 
- zilveren sticker met Prettige Feestdagen

Voor morgen wens ik jullie : een heel fijne overgang naar het nieuwe jaar. Dat 2016 jullie veel warmte, vriendschap, tonnen goede gezondheid, en veel creativiteit mag brengen. 

Liefs
Ilse
x

maandag 28 december 2015

Op verzoek ... voor een kattenliefhebster

Goede morgen iedereen

Een collega vroeg me om een kaartje te maken voor kerst met een poes op. Haar dochter is blijkbaar dol op poezen. Ik had net furry friends van Avery Elle besteld, maar enkel de stempel. De malletjes waren daar niet meer te vinden. 
De poes heb ik dus zelf moeten uitknippen ,-)

De paperstack Merry Moments van Stampin Up vind ik super mooi. En nu is het een beetje groter van formaat, net iets beter vind ik dan vroeger. 

Dit is het geworden :
 


 Gebruikte materialen :
-  witte kaartbasis Action
-  DSPMerry Moments stack Stampin Up
- doilie Cards & Wishes
-  mini tags Cards & Wishes
- bruine cardstock + inkt Stampin Up
- Furry Friends ( Avery Elle stempel ) 
- circle pons Stampin Up
- tree pons Stampin Up

Fijne dag nog en bedankt om langs te komen.
Liefs
Ilse
x

zaterdag 26 december 2015

Eens iets anders geprobeerd #2

Goede morgen iedereen

Hopelijk  hebben jullie allemaal een fijne Kerstavond en Kerstdag achter de rug. Wij hebben het hier alleszins gezellig gehad. Kerstavond vieren we altijd enkel met ons gezinnetje, en op Kerstdag komen mijn ouders en de moeder van mijn man altijd bij ons eten. 

Vandaag wil ik jullie mijn tweede iets anders kaartje tonen. 


Gemaakt met de zelfde materialen, toch een iets andere uitvoering.
Vind ik ook wel mooi geworden in feite.

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- Flurry of Wishes bundle en save set Stampin Up
- soft sky cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- silver cording trim Stampin Up
- gorgeous grunge stempelset Stampin Up
- winter wonderland embellishments Stampin Up
 
Geniet nog van deze stralende tweede Kerstdag !
Liefs
Ilse
 

vrijdag 18 december 2015

Eens iets anders geprobeerd #1

Goede morgen iedereen

Ik wou eens een ander soort kerstkaartjes maken, niet met de meest traditionele kleuren maar wat meer modern. Ook qua lay-out iets anders es proberen.

Daarom haalde ik het Flurry of Wishes set van Stampin Up er bij. Ik kocht dit set in bundle met de bijpassende pons.

Dit heb ik van gemaakt :


Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden ,-) .

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- Flurry of Wishes bundle en save set Stampin Up
- soft sky cardstock Stampin Up
- inkt Stampin Up
- silver cording trim Stampin Up
- gorgeous grunge stempelset Stampin Up
- winter wonderland embellishments Stampin Up

Fijne dag nog,
llse



woensdag 16 december 2015

En aangezien we dan toch dat plaatje in de Silhouette Store gekocht hadden ...

... maakte ik direct maar enkele kaartjes met een boxer-afbeelding op :) 

Ik vind het zo lastig dat de foto's soms zo donker en schemerig zijn. Dus ik heb zo'n goedkopere mini foto studio gekocht waardoor ik hoop dat de foto's een beetje mooier zijn. Hopen dat het goed aankomt ,-)


Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- cardstock SU
- design papier SU
- bestand boxer uit Silhouette Store 
- sequins SU
- tekst stempel uit Sheltering Tree stempelset SU
- on film dies SU

Morgen D-day voor de zoon. Dan krijgt hij zijn tweede grote rapport in het middelbaar. Ik hoop dat hij goede resultaten heeft gehaald .

Fijne dag nog,
liefs
Ilse

maandag 14 december 2015

Beschuit met muisjes ...

Goede morgen iedereen

Afgelopen weekend nog wat aan de knutsel geweest. Ik heb nog een reeksje van geboortekaartjes gemaakt. Kwestie van een beetje voorraad te hebben hé.

Dit heb ik vooral met restjes papier gemaakt. Ik ben een enorme fan van het Retro Fresh DSP van Stampin Up. Ik doe geen enkel reepje weg, want je weet maar nooit dat je het ooit nog kan gebruiken hé.


Gebruikte materialen :
- kraftkleurige basiskaarten Action
- Retro Fresh DSP van Stampin Up
- baby's first stempelsets + bijpassende dies van Stampin Up
- cardstock van Stampin Up
- inkt Stampin Up
- sequins van Stampin Up

Fijne dag nog iedereen.
Liefs
Ilse

zaterdag 12 december 2015

Merry Christmas

Goede morgen iedereen

Dit heel eenvoudig kerstkaartje wou ik toch nog even met jullie delen. Niet te veel tralalala , hier en daar een versieringske, maar ik vind het wel geslaagd.


Het rendier heb ik gesneden met mijn Cameo, wel stoer hé, zo een joekkel op de voorkant van een kaart ,-)

Gebruikte materialen :
- witte kaartbasis Action
- Merry moments DSP paper stack Stampin Up
- cardstock Stampin Up
- label pons Stampin Up
- touw Cards & wishes
- sequins Stampin Up

Fijne dag nog iedereen
Liefs
Ilse
xxx